Me or Geordan?princess-zelda-3 said:i'll be your friend =]
uh, both i guessFilipinoMango said:Me or Geordan?princess-zelda-3 said:i'll be your friend =]
Want to connect on wifi?princess-zelda-3 said:uh, both i guessFilipinoMango said:Me or Geordan?princess-zelda-3 said:i'll be your friend =]
sureFilipinoMango said:Want to connect on wifi?princess-zelda-3 said:uh, both i guessFilipinoMango said:Me or Geordan?princess-zelda-3 said:i'll be your friend =]
My gate is openprincess-zelda-3 said:sureFilipinoMango said:Want to connect on wifi?princess-zelda-3 said:uh, both i guessFilipinoMango said:Quoting limited to 4 levels deep
oh, i need your codeFilipinoMango said:My gate is openprincess-zelda-3 said:sureFilipinoMango said:Want to connect on wifi?princess-zelda-3 said:Quoting limited to 4 levels deep
town:Forestprincess-zelda-3 said:oh, i need your codeFilipinoMango said:My gate is openprincess-zelda-3 said:sureFilipinoMango said:Quoting limited to 4 levels deep
U coming yetFilipinoMango said:town:Forestprincess-zelda-3 said:oh, i need your codeFilipinoMango said:My gate is openprincess-zelda-3 said:Quoting limited to 4 levels deep
name:Edward
1548-6047-0964
sorry my computer wouldnt load the page, im going on nowFilipinoMango said:U coming yetFilipinoMango said:town:Forestprincess-zelda-3 said:oh, i need your codeFilipinoMango said:Quoting limited to 4 levels deep
1548-6047-0964
:huh:
Let me open my gate againprincess-zelda-3 said:sorry my computer wouldnt load the page, im going on nowFilipinoMango said:U coming yetFilipinoMango said:town:Forestprincess-zelda-3 said:Quoting limited to 4 levels deep
1548-6047-0964
Let me open my gate againprincess-zelda-3 said:sorry my computer wouldnt load the page, im going on nowFilipinoMango said:U coming yetFilipinoMango said:town:Forestprincess-zelda-3 said:Quoting limited to 4 levels deep
1548-6047-0964
Let me open my gate againprincess-zelda-3 said:sorry my computer wouldnt load the page, im going on nowFilipinoMango said:U coming yetFilipinoMango said:town:Forest<br />name:Edward<br />1548-6047-0964princess-zelda-3 said:Quoting limited to 4 levels deep
Let me open my gate againprincess-zelda-3 said:sorry my computer wouldnt load the page, im going on nowFilipinoMango said:U coming yetFilipinoMango said:town:Forest<br />name:Edward<br />1548-6047-0964princess-zelda-3 said:Quoting limited to 4 levels deep