You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
Aaaaaaaaaaaaayiaaaaaaaaah
Hi my name is Ian my husband's name is Ian ( so creative ) I live in Iowa and sell a special breed of dogs named ians
My name is Jack. My wife's name is Jade. I live in Jersey City and I sell Jirachis
My name is Kohei, my wife's name is Karoline, I live in Korea, and I sell K-pop DVDs.
L my name is Link, my wifes name is Lily, I live in Los Angeles and I sell Lonlon milk
My name is Michael. My husband's name is Matthew. I live in Minnesota. I sell macarons.
my name is nino, my husband's name is j̶a̶f̶f̶a̶r̶ nick, i live in nowhere and i sell nymphs
My name is Olivia, my husband's name is Oscar, I live in Ohio and I sell onions.
My name is Peggy and my husband's name is Peter, I live in Pennsylvania and I sell pizza!!
my name is quentin and my husband's name is quillson, i live in quebec and i sell queue passes!
I need a username change.
My name is Ronald, my friend is Richard, I live in Rhode Island, and I sell Reshirams.
Trying to be more active here.
My name is Sandra and my husband's name is Stephen, I live in Sweden, and I sell socks.
one heart shaped braincell
My name is Theresa, my husband’s name is Thomas, I live in Toronto and I sell tables.
My name is Ungus, my partner's name is Unga, I live in Unga Unga and I sell underwear
My name is Vanessa, my husband's name is Victor, I live in Virginia, and I sell vans (vehicles and shoes).
My name is Wanda and my husband's name is Wallace, we live in Wales, and we sell wands.
My name is Xandra and my husband's name is Xavier, I live in Xalapa and I sell xylophones.
Hello, my name is Yolanda, my husband's name is Yorick, I live in Yucaipa, and I sell yo-yos, yo!
Hello, my name is Zoe, my husband's name is Zavier, I live in Zimbabwe, and I sell zebra plushies.
Hi, my name is Annabel and my husband's name is Adam, I live in Austria and I sell anacondas.
Hi, my name is Benjamin and my wife's name is Brenda, we live in Bhutan, and we sell bookshelves.