Cycling Mischief Makers Cycling Co.! - CHECK THREAD!! ❤

Status
Not open for further replies.
Just to.make sure I am not too late or prevent her from slipping by me (ive been looking too long haha) Tiffany is yet to be be announced... meaning she up for grabs? I just have to lurk around the thread till Lady Loki. Announces right? Cuz if so, I'm ima be lurking intensively. Haha

Just to.make sure I am not too late or prevent her from slipping by me (ive been looking too long haha) Tiffany is yet to be be announced... meaning she up for grabs? I just have to lurk around the thread till Lady Loki. Announces right? Cuz if so, I'm ima be lurking intensively. Haha

Yep, Loki hasn't had her moving, as far as I know. You just have to watch out c:

How long have you been stalking for? And I will get her. SHE'S MIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINNNNNNNNNNNNNEEEEEEEEEE!
bahahahaha.

I've been stalking for five minutes now. x3

SHEEEEEEE'S MIIIIIINNEEEE

MUAHAHAHAHA.

Tiffany just moved in from the campsite. :D

She's not in boxes yet, but when she is, she'll be up for grabs.

I've been stalking for Pashmina for about 15 minutes I think.
SHEEEEEEE'S MIIIIIIINEEE
MUAHAHAHAHAHAHA.

minemineminemineminemineminemineminemineminemineminemineminemineminemineminemineminemineminemineminemineminemineminemineminemineminemineminemineminemineminemineminemineminemineminemineminemineminemineminemineminemineminemineminemineminemineminemineminemineminemineminemineminemineminemineminemineminemineminemineminemineminemineminemineminemineminemineminemineminemineminemineminemineminemineminemineminemineminemineminemineminemineminemineminemineminemineminemineminemineminemineminemineminemineminemineminemineminemineminemineminemineminemineminemineminemineminemineminemineminemineminemineminemineminemineminemineminemineminemineminemine

she will be mine.

Status
Not open for further replies.
Back